lillaminasims

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Just nu i min värld!

Av tezz - 17 maj 2013 08:04

Håller på att installera min värld

Är inte klar än men känner att jag vill spela sims och bygga samtidigt och i världskaparverktygen kan man ju bara bygga..så installerar och bygger så istället.

Så här ser det ut just nu


Världen, inte så stor men det får plats många tomter på den!



Kyrkogården


En utav gårdarna som kommer få stall och en riktigt trädgård..den är alltså långt ifrån klar!


Har inte hunnit längre än lite av hallen/uppehållsrum va man nu vill kalla det


Liten inblick i köket

 

 
 
TILDAA

TILDAA

9 augusti 2013 15:41

Var kan man bygga sina egna världar? (:

http://photomonkey.devote.se

tezz

17 november 2013 10:37

På the sims 3´s hemsida kan du ladda ner ett verktyg som heter "skapa en värld"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezz - 18 augusti 2014 16:26

Så the sims 4 demo har kommit ut. Ingen som har missat väl?? xzeeza heter jag på orgin om ni vill hitta mina simmar jag skapat, följ gärna! Tänkte visa lite simmar jag har gjort. Här är min allra första sim jag gjorde i demot!           ...

Av tezz - 28 april 2014 22:03

Jag har nu fixat en instagram där ni kan följa mig. Lillaminasims heter den.   Har haft lite problem med att få internet till min simsdator..     ...

Av tezz - 8 april 2014 09:53

Nu är det dags för mig att bli aktiv här igen! Jag brukar vara in och försöka påbörja något men har aldrig något att skriva om. Så gå till min omröstning och bestäm vad ni vill läsa!   Så vad gör jag i mitt sims nu? Min sim hittade en porta...

Av tezz - 15 december 2013 18:02

   Ny sim..Hon ska föreställa en groda, en männsklig (simlig) groda :)        Ska bli kul och se hur deras barn ser ut sen! :) ...

Av tezz - 6 december 2013 17:39

Ville göra en annorlunda sims nu när jag har fixat lite mods på den här datorn. Tänkte göra henne extremt ful men så när jag drog ner näsan en bit kom jag på en ny idé!Så här är min 'elefant'       Inte jättesnyggt men är så nyfiken på hur he...

Presentation


Här kan ni läsa om tips, fusk, serier, byggen och allt om sims!

Translation

Fråga mig

39 besvarade frågor

Mejla mig!

lillaminasims@hotmail.se

 

Mejla mig vid frågor, om ni vill lämna bilder eller vid tävlingar

Omröstning

Dags för mig att bli aktiv här igen!! Vad vill ni läsa?
 Tips på nedladdningar
 Tutorials om husbygge/inredning
 Tutorials i skapa en värld
 En ny serie
 Utmaningar (som serie typ)
 Annat (kom gärna med tips!!)

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Tutorials

 


Ovido - Quiz & Flashcards